Maksmine

Jah, sa saad maksta kaardiga otse kullerile, kes Sulle kauba üle annab.

Mida kiiremini makse sooritatakse, seda kiiremini toode välja saadetakse ja kätte toimetatakse. Pärast tellimuse esitamist ootame makset kolme tööpäeva jooksul. Kui makse selle aja jooksul ei laeku, siis tellimus tühistatakse.

Ostetud kauba eest saad tasuda enamike krediit- ja deebetkaartidega, internetipangas, PayPali kaudu või kaardiga kauba kättesaamisel. Veebimaksete usaldusväärsuse ja turvalisuse tagab meie partner, Baltimaade suurim veebimaksesüsteem PaySera.

Tarne

Jah, muidugi. Kui Sa ei osta toodet endale, võid tellimisel määrata teise tarneaadressi ja saaja.

Kullerilt saadetist vastu võttes soovitame Sul paki hoolikalt üle vaadata. Kinnita saadetise kättesaamine ainult siis, kui originaalpakendil ei ole ilmseid kahjustusi, mis võisid tekkida transpordi ajal. Kui märkad selliseid kahjustusi, soovitame Sul kauba täielikult lahti pakkida. Proovi, kas see töötab, ja alles siis kinnita kullerile oma allkirjaga, et kättetoimetamisteenus on nõuetekohaselt osutatud.

Kui Sa pole kolme päeva jooksul kullerilt mingit teavet saanud, palun anna meile sellest teada ja me lahendame probleemi võimalikult ruttu.

Hetkel tarnime kaupu ainult kullerteenuste kaudu. Suurte koguste ostmisel saab tarnetingimusi individuaalselt läbi rääkida.

Kauba kohaletoimetamine 50-eurose või suurema ostu korral on tasuta. Väiksema ostusumma korral sõltub kohaletoimetamise hind valitud saatmisviisist ja sihtkohast. Lõplikku tarnehinda näed pärast tellimuse esitamist, enne makse sooritamist.

Kui tellimus esitatakse tööpäeval enne kella 13.00, antakse kaup kullerile üle samal päeval. Kui tellimus esitatakse tööpäeval pärast kella 13.00 või nädalavahetusel, antakse kaup kullerile üle järgmisel tööpäeval. Pärast kauba kullerile üleandmist võtab tarne tavaliselt 2-3 tööpäeva, erandjuhtudel (nt pühade ajal) võib kohaletoimetamine paari päeva võrra pikeneda.

Üldised küsimused

Kirjutage meile ja me vastame teie päringule 1 tööpäeva jooksul.

Ei, kahjuks me selliseid teenuseid ei paku. Meie tooted toimetatakse kulleriga Sinuni, kuid meil pole tehnikuid, kes saaksid paigaldusega aidata.

Võta meiega ühendust ja me võime oma pakutavate toodete osas nõu anda.

Kui Sa ei saanud tellimuse kinnitust, soovitame kontrollida oma e-maili rämpsposti kausta. Kui seda ka seal pole, võta palun meiega ühendust.

Muidugi, kirjuta või helista meile. Meie meeskond teeb endast parima, et vastata kõigile kauba kasutamisega seotud küsimustele.

Parima hinnapakkumise saamiseks kirjuta meile ja saada oma planeeritud tellimuse kohta. Seejärel võtame Sinuga ühendust. Samuti võid meile kirjutada, kui esindad mõnda heategevuslikku või muud ühiskondlikku organisatsiooni.

Telli lihtsalt meie uudiskiri ning saad alati esimesena värskeimat infot uute toodete, allahindluste ja kampaaniate kohta.

Kirjutage meile ja anname oma parima, et Sind huvitav toode võimalusel enda poodi tellida.

Kirjuta meile Sind huvitava toote kohta ja teavitame Sind isiklikult, millal see toode saabub.

E-pood ei luba tellida rohkem kaupa kui laos saadaval olev kogus. Muid piiranguid pole.

Jah, arve saadetakse automaatselt, kui oleme kauba kullerile üle andnud. Arve toimib ka garantiidokumendina.

Tellimuse kinnituse saad automaatselt mõne minuti jooksul pärast tellimuse tegemist tellimuses märgitud e-posti aadressile. Samuti saad sinna teate, kui makse on läbi läinud ja kaup saadetud. Kui kinnitust pole tulnud, kontrolli oma e-maili rämpsposti kausta ja kui seda ka seal pole, võtke meiega ühendust.

Jah. Sellisel juhul võta enne tellimuse esitamist meiega ühendust, et saaksime tarnetingimustes kokku leppida.

Jah, sest turvalise veebipõhise ostukogemuse tagab laialdaselt kasutatav SSL (Secure Socket Layer) sertifikaat. SSL-sertifikaadi abil on külastaja brauseri ja e-poe serveri vahel liikuv info täielikult krüptitud. Kõik veebimaksed tehakse turvaliselt läbi Baltimaade populaarseima veebipõhise makseplatvormi PaySera.

Hetkel on kauba tagastamine võimalik ainult kullerteenuse kaudu.

Vajame vaid Sinu ees- ja perekonnanime, telefoninumbrit, e-posti aadressi ja tarneaadressi. Need andmed on vajalikud kauba tarnimiseks.

Kõigil müüdavatel kaupadel on 2-aastane garantii. Kui toode lakkab töötamast, täida palun see vorm ja kui saad kinnituse, et võid kauba tagasi saata, saada see aadressile: MB “Miško šviesos”, Vytauto g. 34-101, 08122, Vilnius, Leedu. Puudusega eseme meile saatmise eest tasub ostja, meie hoolitseme asenduskauba ostjani toimetamise eest. Garantii ei kehti juhul, kui rikked on tingitud seadme sobimatust kasutamisest või loomulikust kulumisest.

Metsa Valguse e-pood võtab tellimusi vastu ööpäevaringselt. E-kirjaga või muudes kanalites saadetud päringutele proovime vastata ühe tööpäeva jooksul. Samuti võib meile helistada tööpäeviti kell 9.00-17.00 telefoninumbril +372 880 1768.

Jah. Usume, et meilt ostetud kaubad pakuvad Sulle ja Sinu lähedastele rõõmu. Kui aga avastad kauba saabumisel, et toode ei vasta ootustele või lihtsalt ei meeldi, siis pakume võimalust kasutamata toode 7 päeva jooksul teise samaväärse tootega asendada või tagastada ja ilma küsimusteta oma raha tagasi saada. Tagastatav kaup peab olema täielikult töökorras, kasutamata ja pakendatud kahjustamata originaalpakendisse (välja arvatud pakendi avamiseks vajalik minimaalne tekkiv kahju). Kvaliteetse kauba tagastamisel jäävad kauba tagastamise kulud kliendi kanda.

Metsa Valguse pood elab ainult internetiavarustes. Kui aga saadud kaup ei vasta Sinu ootustele, saad selle alati 7 päeva jooksul peale kättesaamist tagastada ja tagastame siis raha.